Nasza oferta
Przedszkole czynne jest od 7.00 do 17.00.
Oferujemy w cenie czesnego:
- niepowtarzalny, artystyczny i pełen ciepła klimat,
- fachową opiekę nad dzieckiem,
- grupy liczące od 12 do 18 dzieci,
- wykształconą i kreatywną kadrę pedagogiczną (absolwentki UAM, Akademii Muzycznej, Akedemii Sztuk Pięknych),
- smaczne posiłki przygotowywane w naszej kuchni,
- imprezy i zabawy,
- występy przyjezdnych teatrów (na czas określony zawieszone z powodu pandemii),
- koncerty odbywające się w przedszkolu (na czas określony zawieszone z powodu pandemii),
- wyprawy do muzeów, galerii, teatrów,
- bardzo dobre przygotowanie do szkoły,
- codzienne zajęcia programowe,
- szeroką gamę zajęć dodatkowych, w tym:
- język angielski,
- rytmikę ,
- religię ,
- naukę tańca ludowego ,
- balet,
- warsztaty plastyczne ,
- warsztaty teatralne.
- Zapewniamy również opiekę specjalistów:
- logopedy i psychologa.
- Dla dzieci z grupy najstarszej proponujemy lekcje gry na instrumentach
- fortepian, skrzypce, flet, wiolonczela, trąbka, gitara - za dodatkową opłatą.
- Przedszkole oferuje także udział w wycieczkach po Poznaniu
i okolicach oraz w zajęciach odbywających się m.in. w Muzeum Narodowym.
- Co roku dzieci z grupy najstarszej za dodatkową opłatą wyjeżdżają na "Zielone Przedszkole".
- Codzienne zajęcia i zabawy prowadzimy zgodnie z programem MEN.
- W pracy z dziećmi stosujemy wiele sprawdzonych i nowoczesnych metod:
Metoda Projektów,
Pedagogika zabawy "KLANZA",
Metoda Dobrego Startu Marty Bogdanowicz,
Aktywne słuchanie muzyki wg Batti Strauss,
Edukacja przez ruch wg Doroty Dziamskiej,
Metoda Carla Orffa - słowo,muzyka,ruch,
Metoda ruchu rozwijającego Weroniki Sherbone,
Glottodydaktyka,
"Dziecięca matematyka" wg koncepcji prof. E. Gruszczyk-Kolczyńskiej i E. Zielińskiej,
Metoda Dalcroze a,
"Przyjaciele Zippiego" metoda doskonalenia umiejętności społecznych i emocjonalnych dziecka,
Bajkoterapia,
Techniki parateatralne - drama, pantomima, teatr cieni, kukiełkowy, pacynkowy, zabawy paluszkowe.
Podążając za tempem rozwoju i potrzebami każdego dziecka, staramy się wybierać elementy tych metod, które w danej chwili są dla niego najlepsze.